marți, 18 martie 2008

Ego Trippin' - Snoop Dogg


Pe 11 martie 2008 Snoop Dogg a lansat noul sau album Ego Trippin' . Initial albumul a fost gandit fara colabarori de aici venind si titlul Ego Trippin' dar Snoop a hotarat sa colaboreze cu artisti ca Charlie Wilson , Too Short , Raphael Saadiq , etc.
Artistul a declarat pentru presa : " Sunt cel mai "dragut" rapper din lume , dar in acelasi timp dau senzatia aceea de "bad boy" . Am vrut sa fac un disc care te face sa te simti bine cand il asculti in loc sa fac un disc care sa fie foarte "gangsta" . Am studiat cantaretii dinaintea mea pentru a vedea cum s-au descurcat de-a lungul timpului cu muzica lor . Curtis ( Mayfield ) si Marvin ( Gay ) au rezistat producand aceiasi muzica chair si cand a aparut stilul disco . Avand o cariera care a durat asa mult a trebuit sa ma uit la schimbarile din muzica si la schimbarile facute de mine vazand ce este necesar pentru a putea rezista . Vreau doar sa fiu Marvin Gay al rapului . Acea voce vesnica pe care iubesti sa o auzi in cantecele epice . Am terminat sa te fac sa petreci , acum vreau sa vad daca pot sa te fac sa plangi."
Pot sa spun ca m-a impresionat albumul acesta , pentru ca de obicei Snoop nu este creativ la versuri cum era de exemplu 2Pac , dar pot sa spun ca albumul acesta m-a dat pe spate , l-am ascultat chiar inainte sa scriu despre el si pot sa spun ca de mult nu am mai "derulat" pentru a mai asculta o data anumite fraze. Multe melodii m-au facut sa dau din cap , sa pocnesc din degete cum ar fi "
Sexual Eruption" - o melodie in care snoop chiar isi foloseste vocea la maxim , melodia mea preferata este " Whateva U do " , ce pot sa zic mi-a placut beat-ul.
Fanii hip - hop ar trebui sa fie in extaz dupa ce au ascultat acest album , snoop e rapper consacrat si albumul acesta il ajuta sa dovedeasca acest lucru.

Niciun comentariu: